Известие

Collapse
No announcement yet.

Олекотена шайба

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Олекотена шайба

    Виждам колегата ферарист предлага олекотени шайби за пистовите ремъци които увеличават мощността до 8 кс но до сега не съм чувал дори за такъв вид тунинг някой който го има това нещо може да сподели плюсовете и минусите ,а е доста примамливо 8 кс за 95 лв ?!

  • #2
    Виж първо с колко писти ти е ремъка......
    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 19:37.
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Четох доста за спортните филтри но разбрах че при тях нещата са доста относителни и качват в най добрия случай до 1-2к,с, и струват над 180лв четох и за свещите денсо иридидиум при тях нещата са малко по добре но отново до 1-2 к,с, и струват 240лв ,а олекотената шайба 8кс и е 95 лв ?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
        Четох доста за спортните филтри но разбрах че при тях нещата са доста относителни и качват в най добрия случай до 1-2к,с, и струват над 180лв четох и за свещите денсо иридидиум при тях нещата са малко по добре но отново до 1-2 к,с, и струват 240лв ,а олекотената шайба 8кс и е 95 лв ?
        Еми нали гледа динотестовете,а и преди време имаше тема за въпросните шайби и колегите бяха много доволни, все пак ти какво очакваш от 1 спортен филтър? Тя колата си взема въздух колкото и трябва може би ако и вкарваш по-студен да имаш някакъв ефект, а за свещите , аз съм с Денсо и не усещам някаква разлика , може би има по-добро изгаряне и примерно разхода да ми е паднал с някаква стотна и също така им дават по-дълъг живот. А все пак тази шайба олекотява двг. с близо 1 кг.
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
          Четох доста за спортните филтри но разбрах че при тях нещата са доста относителни и качват в най добрия случай до 1-2к,с, и струват над 180лв четох и за свещите денсо иридидиум при тях нещата са малко по добре но отново до 1-2 к,с, и струват 240лв ,а олекотената шайба 8кс и е 95 лв ?
          Ами тунинга на един автомобил (особено на нашите атмосферки) е комплекс от неща, които трябва да се направят. Оттук 1-2 коня, оттам 1-2 и те се събират, само че цената не е особено ниска. Разбира се не може да очакваш чудеса и такова повишаване, като например турбиниран двигател.
          А за денсото - ако смяташ да пълниш гушата на родните кожодери давай 240лв. Иначе празтърси се по другите форуми за обяви на едни хора, които внасят от щатите такива и ngk и излизат към 140лв.
          P.S. То и с вариаторите се опитват да ни "клатят" за 320+ лв, ама като има балъци да плащат толкова, ще има и търговци, които и да им искат толкова.
          Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 20:25.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • #6
            Нещо друго освен шайбата сменя ли се ?

            Comment


            • #7
              Не - няколко колеги докладваха че и стария ремък става.....но това не е нещо пок което мога да се подпиша, но вероятноста да стане според мен е огромна, но така или иначе ремъка е към 20 кинта, и ще имаш нов все пак.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Само плюсове ли има тава олекотяване четох че двигателя по бързо се развърта на 1-ва но скороста пада и че оборотите на празен ход са по високи
                Самата шайба с по малък диаметър ли е от оригиналната ?

                Comment


                • #9
                  Колега това да не е шайбата която предлагаше ОЕМ преди време на коляновия вал?
                  АР 156 1.8 ТС 2000г

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                    Само плюсове ли има тава олекотяване четох че двигателя по бързо се развърта на 1-ва но скороста пада и че оборотите на празен ход са по високи
                    Самата шайба с по малък диаметър ли е от оригиналната ?
                    Интересно ми е как ще падне скоростта с подмяната на шаибата на пистовия ремък??
                    alfa romeo156 2.0TS 11'97

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                      Само плюсове ли има тава олекотяване четох че двигателя по бързо се развърта на 1-ва но скороста пада и че оборотите на празен ход са по високи
                      Самата шайба с по малък диаметър ли е от оригиналната ?
                      Мда, ефекта е в динамиката, оборотите на празен ход не са по високи, или поне на моята не е така, както и на поне 2 човека с който имам честа комуникация.......с по малък диаметър е от оригиналната, с размера на сингапурската......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Това за падането на макс. скоростта може да се получи ако олекотиш прекалено маховика, тъй като ще загубиш сериозен инерционен момент, но пак зависи от много неща.

                        С шайбата няма как да се получи такъв ефект понеже нейните инерционни сили са много малки и положителния ефект при нея не идва толкова от олекотяването а от предавателното число към останалите агрегати задвижвани от нея. На пратика с нея не се повишава мощността на мотора. Просто се получава един резерв от освободен вече въртящ момент респективно и мощност. Мощността на мотора си е пак същата тъй като силите действащи върху буталата са си същите както и преди.

                        Това, че диното измерва повече не значи, че преди мотора я е нямал тази мощност. Просто тя се е губила в задвижването на агрегатите. Та за това малко е смешно това твърдение, че се увеличава мощността, но така е по-лесно за обяснение
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          привет
                          колеги виждам,че темата е от една година днес и аз се сдобих с такава шайба и утре ще видим какъв ще е ефекта
                          Last edited by lokara; d.m.y г., 19:44.

                          Comment


                          • #14
                            колега има ли разлика ? чел съм и по други форуми за вапросната шайба . поздрави !

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от KaloianIvanov Покажи съобщение
                              колега има ли разлика ? чел съм и по други форуми за вапросната шайба . поздрави !
                              Къде по други форуми че ми стана интересно?
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X